perjantai 31. heinäkuuta 2009

Perjantain pikapulinat






Löysihän tuo mammakin jotain uusia kuvia, ei vaan osaa erottaa gallerioita keskenään. Nyt ovatkin iloisessa sekamelskassa mun kuvat ja mamman koruilut. Toivotaan, että sekin oppii joskus jotain, tosin Mamma ja tietokone ei ole kovinkaan hääppöinen yhdistelmä. Onkin niitä lähes ainoita hetkiä jolloin hermot sillä tuntuu palavan todella nopeasti.


Ihan tuossa unohdin alkuhöpötyksissä kertoa, että olen Lemmenmäen kennelin kasvatti, ja linkki tulee sinne sikäli mikäli Mamma sen osaa laittaa tai sitten Äijä tekee sen, on paljon näppärämpi koneiden kanssa. Sieltä sainkin todella hyvän alun kasvaa ja perhekin sai kattavaa tietoa asioista.


Kuulinpa tässä just, että mua ollaan näyttelyihin viemässä. Varmaan taas Mamman ideoita, mä voisin mieluummin pysyä kotona, kun sinne kuitenkin joutuu autolla menemään. Mutta eihän se auta mun mielipide tässäkään asiassa. Kerronpa sitten kun ollaan käyty miten siellä meni vai menikö mitenkään. Uudet kuvat liittyvätkin siihen, yrittivät saada mut seisomaan paikallaan, ja sehän jälleen menikin ihan leikiksi. Istuen on mun mielestä paljon parempi, ei katsos rasitu niin paljoa. Perhe sanoi, että oon maailman paras rottis vaikken koskaan saisi muita titteleitä kuin sohvachampion. Se kyllä kuulostaakin hienolta ja mulla onkin aineksia siihen tykkään nimittäin sohvalla makoilla! Eikä perhe ees siitä suutu, lupa on tulla.

Mutta palataas taas joku toinen kerta, lähden Mammaa ulkoiluttamaan kun näköjään jo pystyy kävelemään paremmin. Meni onneton kaatumaan mustikkametsällä niin pari päivää vaan oli aloillaan. Mustikat ovatkin herkkuja syödä, jostain kumman syystä en vaan paljon suosiota saa kun tulen nenän eteen mättäälle makaamaan ja syön suoraan varvuista. Helpommin menee, että minä ja Ilkiö syödään yhdessä toisessa paikassa ja Mamma kerää toisesta. Syön mä muutenkin lähes kaikkea mitä kädestä annetaan. Noi marjat meneekin sitten suoraan puskista ja harrastan perunan varastelua suoraan penkistä. Siitäkään ei kovin kaunista kiitosta ole tullut, kuulemma en sais omin toimin käydä.

2 kommenttia:

  1. Kiva seurailla Sinun kasvamistasi ,Mojito.Hyvän kodin ja asuinkumppanit olet valinnut,kun on tilaa jaymmärtäväisiä ystäviä ympärillä.Hauku terveisä muillekin siellä ja ole koiraksi t. Amorosa

    VastaaPoista
  2. Moikka. kuulin, että olit käynyt niissä kisoissa ja hyvin oli mennyt. Mammasi kertoili...nyt odotan niitä pokaalikuviasi..; )
    koitahan pysyä paikallasi, että Mamma saa napattua ne kuvat.

    VastaaPoista