sunnuntai 29. marraskuuta 2009

Sunnuntaita kaikille!



Me käytiin siellä Turun näyttelyssä eilen ihan päiväseltään kuitenkin, niin ei mulla olekkaan kertoa miten sammareiden kanssa meni. Se johtuu siitä ku Äijä halusi mukaan lähteä, niin aamusta ennen kukon laulua startattiin liikkeelle. Näyttely meni ihan hyvin, ERI 3:n olin. Paitsi mulle iski huono olo kehässä niin oksensin, johtui varmaan siitä kun oli niin pitkä matka ja en ollut vielä syönytkään kun jo mentiin juoksemaan kehään.

Mamma yritti mua häkkiin opettaa, eli itse istui häkissä ja mä odottelin sitä pois sieltä ullkopuolella, ainut vika siinä oli, että sillä oli nakit siellä niin mä en voinut vastustaa niitä niin välistä kävin kääntymässä hakemassa makupaloja häneltä. Mutta enpä silti halunnut sinne yksin mennä, ehkä mä si jossain vaiheessa taas suostun siinä asiassa yhteistyöhön.


Mutta tärkeämpiin asioihin, mä sain eilen uuden lelun. Perhe sanoi, että mä kuulemma tuhoan aika vauhdilla leluja niin ne si järkkäs uuden kestävämmän jutun. Oikeastaan se oli Åijän idea, mun mielestä tosi loistava sellainen! Kiitti Äijä! Ja voi sitä riemua ku mä uuden lelun kanssa riehun, saa kyllä kyytiä varsin vauhdikkaasti ja mä saan sen vielä ihan yksin pitää ku muut pojat ei tajua ollenkaan sen päältä, vaikka mä miten yritän niitä leikkiin mukaan saada. Kuten huomaatte kyseessä on auton rengas, mainio lelu.

1 kommentti:

  1. Hieno lelu on ; )
    Ja tuossa häkkiin opettelussa ; olisit laittanut häkin oven kiinni, niin mamma olisi
    sinne jäänyt näyttelyä odottelemaan !

    VastaaPoista