sunnuntai 8. elokuuta 2010

Mä ku olen kovin auttavainen kaveri kaiken kaikkiaan (tuppaa vaan tuo kotiväki väärin ymmärtään avuliaisuuden), niin mä kävin hakemassa ämpärin, ja yritin kovasti ehdotella että joku lähtis mun kanssa vaikka mustikkaan. Lupasin kantaa ämpärinkin, mutta ei noita taaskaan huvittanut. Jotain Mamma tupis, että mun tartteis ottaa rauhallisesti, kun on se saikku päällä jälleen.

Siitä hyvästä mä olin Mammasta tätä mieltä, tosin mun asenne on kuulemma joskus muutenkin tuollainen (oikeasti tässä kuvassa mamma kokeili mun päälle paitaa olisko tuo sopiva, jos sen vaikka kastelis ja laittais päälle, viilentäis kuulemma kivasti helteillä):

1 kommentti:

  1. Vähän meinasin revetä tuohon paitaan :D
    Ja kyllä Mammalle saa keskaria näyttääkin, jos ei pojan kanssa mustikkaan lähde :)Kun olet noin avulias vielä:)

    VastaaPoista