keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Veivaa veivaa.. treenaa treenaa..

Mamma on taas jälleen höyrähtänyt ihan täysin, ei ymmärrä että mä ku olen näin pieni vielä mun pitäis saada olla ja mennä miten haluan. Ei vaan mene niin, se ronttaa mua kentälle melkein koko ajan.. jostain bh-kokeesta se mutisee ja sen liikkeistä. Itse se sinne on ilmoittautunu, joten menis ihan yksin vaan miks mun tartte jos mä en halua?

Totuus on että kyllä mä ne liikkeet ihan oikeasti osaan, mutta joskus ei vaan huvita ihan orjallisesti noudattaa niitä, eikö muka riitä että vähän sinne päin kun sattuu muistumaan mieleen.

Perusasento:
Seuraamista, tästä ei Mamma voi väittää etten tiiviisti seurais:
Paikalla istuminenkin onnistuu:
Ja tänne kutsu myös vauhdilla:
Osaan mä muutakin, mutta kaikesta ei ole kuvia. Sattui vaan yksissä treeneissä olemaan Äijä mukana kameran kanssa niin saatiin otoksia.

Jotain hupiakin treeneistä on, Mamma kiusaa Riiviötä myös samalla. Tosin se on ihan outo heppu, se näyttää ihan siltä että tykkää tehdä asioita! Ei ole vielä ymmärtäny laiskottelun jaloa tarkoitusta:

Perusasento:
 Seuraamisen opettelua:
Tänne tuloakin nekin harjoittelee:

1 kommentti: