sunnuntai 21. helmikuuta 2010

Nyt juhlitaan!

Mä sain synttärikakkuni tänään, viikko ylimääräistä piti odottaa, mutta ehkä se sen arvoista oli. Maksalaatikkoa nakeilla, ai että oli mahdottoman hyvää!

Ylimmässä kuvassa mä vielä vahdin sitä (siis kiellettiin koskemasta), ja seuraavassa huomaamatta lipaisen. Tosin se ei onnistunu, mamma älys. Mutta heltyi se kuitenkin ja antoi viimeinkin luvan syödä herkun pois. Olipa herkullista! Näitä voisi syödä useamminkin.



Seuraava juttu ei liity mitenkään enään mun synttäreihin. Mä tykkään leikkiä meidän kissojen kanssa, varsinkin Qaidan ja oltiinkin rallia sisätiloissa. Juu, ihmiset ei tykkää siitä, mutta hauskaa meillä on jokatapauksessa. Meillä on tuo näyttelyhäkki koottuna ovi auki sitä varten, että mä tottuisin siihen ja sinne menemään, kuulemma olis näyttelyissä tosi hienoa, että osaisin levätä siellä. No, mehän siis katin kanssa ympäri kotia juostiin, niin se saamarin kattinen juoksi sinne häkkiin ja mä perässä ihan vahingossa. Ja kuinka ollakkaan ovi meni kiinni itsestään. Siellä si nakotettiin minä ja kissa yhdessä. Se ei ollu hauskaa mun mielestä, mutta muita nauratti suunnattomasti meidän näppäryys. Suunnittelivatkin jo että näyttelyihin ottavat kissan mukaan niin ei tartteis yksin olla häkissä.

2 kommenttia:

  1. Hiano kakku ja jo oli aikakin saada se :D Ja pahus mikä vahinko on käynyt, kun häkkiin mentiin ihan vapaaehtoisesti :D

    VastaaPoista
  2. Vai sellaista eloa Artjärvellä nykyisin, kissat ja kaikki :)

    VastaaPoista