sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Syntymäpäiväni mun..

Siis mä täytän tänään kokonaista 1 vuotta! Paitsi, että me ei sitä tänään juhlittu, kiitos Mamman. Sillä ku oli menoja. Olis vaan voinut miettiä tarkemmin menojaan taas ja ajatella mua, tosin se oli mun kummitätini luona kyläilemässä, joten ehkä vähän annan anteeksi, ihmettelen vaan miks mä en sinne päässy mukaan, mutta kai siinä joku syy oli jota ei voi käsittää. Mutta hän lupas ens viikonloppuna järjestää juhlat ja tehdä mulle ihan ikioman kakun. Millään malttaisi odottaa niin kauan, mutta pakkohan se on.

Tänään on kuulemma myös Ystävänpäivä. Joten kaikille ihanille ihmisille ja heidän lemmikeillään oikein ihanaa Ystävänpäivää! Pitäkää huoli toisistanne!

1 kommentti:

  1. Hyvää ystävänpäivää sinullekin ja niille muille teidän karvakuonoille sekä sille ihmisperheelle joka teillä asuu :)

    VastaaPoista