perjantai 19. helmikuuta 2010

Palkittuna on hyvä olla!

Kyllä taas Mamma ja Äijä on iloisia, heille tuli kutsu mun palkitsemistilaisuuteen. Siis sain niinkin hienon "tittelin" kuin Sry:n Päijät- Hämeen ala-osaston Vuoden pentu 2009! Mua vaan harmittaa ku ne ei mua ottaneet mukaan vaan keskenään kävivät pokkaamassa sen. Kertoivat kyllä sen jälkeen, että oli kyseessä vaan ihmisten juttu ja kokous, joten mitään en oikeastaan hävinny ehkä kuitenkaan. Ja oli kotonakin kivaa, mä ja Ilkiö katseltiin telkkaria koko aika, tosin en saanu katsoa poliisikoira Rexiä enkä muita hyviä ohjelmia, ehkä pitää hieman keskustella että mitäs sieltä telkusta katsotaankaan.

Tästä on meidän si hyvä jatkaa uusiin vaativampiin koitoksiin. Jotainhan noi suunnittelee, mutta ku mä saikulla niin pysty toteuttaan.

1 kommentti:

  1. Hienoa ja onneksi olkoon:) Hyvin oot mamman ja äijän kouluttanut, kun käyvät sinua tuuramassa ja palkintoja hakemassa sinulle :)
    Kaunis on pokaali ja onneksi olkoon vielä kerran!

    Marjo :)

    VastaaPoista